BIOKOVSKA PLANINARSKA STAZA (BPS) 10.05.2014.

od Sv. Jure do pod Sv.Iliju i natrag do Vošca

01. Penjemo se biokovskom cestom i kratko uživamo u pogledima sa Ravne Vlaške 02. Planinarska kuća Pod Sv. Jurom 03. Vrhovi
04. NLO oblak 05. Serpentine prema Sv.Juri 06. Pogled na teren kojim ćemo hodati, malo gore, malo dolje
07. Uspon zagrebačkih planinara, mi smo na nemarkiranoj grebenskoj stazi 08. Grebenska staza je označena čunjićima i najkraći je put do Pl.kuće S.Ravlić 09. Divokoze
10. Nakon kraćeg odmora u pl.kući, nastavljamo 11. Na jednom od grebena 12. Hodamo, a...
13. čini nam se da je repetitor uvijek jednako udaljen 14. Uživamo u prekrasnim pogledima 15. Ovo je staza samo za one koji vole kamen i samo kamen
16. Na usponu, u podnožju je vrtača koja se nekad obrađivala 17. Na ovom mjestu je pala izjava- Ma daaaj,  misleći na ono što nas još čeka 18. Ali, kad vidiš ove prizore, zaboraviš na vrućinu, kamen, uspone i nizbrdice
19. i tako hodamo dalje 20. Stižemo da Radića stanova 21. Tu ima vode, ali zasad nikome ne fali
22. Vrh Sv. Ilije nam je sve bliže, ali nažalost sve je više sati, a treba se vratiti prije mraka 23. Briga nas za vrijeme, jesti se mora 24. Tako blizu, a satnica kaže natrag
25. Pogled na Brač 26. Pogled na vrhove Motiku i Šibenik 27. Pronađite planinara na slici
28. Idemo malo bez markacije 29. Ali se brzo vraćamo 30. Planinarska kuća Slobodan Ravlić na Lokvi
31. Sunce je sve niže 32. Jama na putu prema Vošcu 33. Kad mrak pada sve vam se čini daleko, ali zahvaljujući mjesecu i čeonim lampama sigurno smo stigli do Vošca
34. Iako je Biokovo sinonim za kamen, pasji zub nas je dočekao već na Sv.Juri 35. Šeboj 36. Mačuhica ima kraj Pl.kuće S.Ravlić