OTOK KORČULA - od Vele Luke do grada Korčule

Kom 508 m nv, Hum 376 m nv

01. Naš smještaj u Veloj Lucii, hotel Posejdon 02. Vela Luka 03. Penjemo se prema Veloj spili. Otvaraju nam se prekrasni vidici
04. Vela spila je pretpovijesno arheološko nalazište 05. Nalazi se iznad uvale Kale 06. Vela Luka je najveće mjesto na otoku Korčuli
07. Zalazak sunca, u daljini se nazire otok Vis 08. Dan se budi, danas nas čeka puno hodanja i istraživanja 09. Blato je jedno od najstarijih naselja na otoku
10-a Pozorno se sluša o povijesti Blata 10. Blatska župna crkva Svih Svetih 11. Aleja lipa, druga najduža u Europi, 117 stabala
12. Iz polja  Mala kapja krećemo na uspon na Kom 13. Voditeljica izleta na drvenom tronu 14. Pogled na otočić Pločice
15. Uspon 16. Još malo pa smo na vrhu 17. Na vrhu Kom (508 m nv)
18. Uživali smo u pogledima, hrani i piću 19. Vraćamo se i uživamo u pogledu na istočni dio otoka 20. Smokvica, posjet vinariji Toreta
21. Žrnovo, idemo u Park prirode Kočje 22. Ovaj fumar nas je podsjetio na Lastovo 23. Pogled na Pelješac
24. Park je okružen visokim stijenama i drvećem, kao da se G.Kotar preselio na Korčulu 25. Vilin izvor iz kojeg su se neki htjeli napiti, tko zna zašto 26. Vile i vilenjaci
27. Zadnja današnja destinacija - grad Korčula 28. Ulaz u stari dio grada 29. Vrlo slikovite uske uličice
30. Marko Polo 31. Kuća Marka Pola 32. Naša voditeljica Ranka
33. Navečer je bila fešta u Veloj Luci, klapa Vela Luka Proizd oduševila je goste i domaćine 34. Tko je njih zabavljao, nećemo pitati 35. Nedjelja ujutro, penjemo se na Hum
36. Na Humu je austrougarska utvrda, skroz devastirana 37. Na 376 m nv s pogledom na Velu Luku 38. Svemu dođe kraj pa i ovom lijepom izletu
39. Taxi kojeg smo često koristili 40. Nekoliko sličica za ljubitelje botanike 41. Prva ili planika ili maginja